Cross Olejový průvodce
Triangle

LIQUI MOLY - Tisková zpráva

Champions League mužů 2020/21 se může spolehnout na silného partnera z Ulmu.

Září 2020 – Společnost LIQUI MOLY, jejíž jméno se nyní vyskytuje v názvu házenkářské Bundesligy, rozšiřuje svou aktivitu v házené pro nadcházející sezónu EHF (Evropské házenkářská federace) Champions League a stává se oficiálním partnerem. Značka LIQUI MOLY bude výrazně vidět jak na podlaze haly, tak na reklamních stěnách pro média.

Specialista na maziva z Ulmu jde důsledně za svým úspěchem pomocí sponzoringu špičkových sportů a své značce tak chce přinést ještě větší známost. Házená je tak kromě motoristického sportu největším stavebním kamenem sponzorství společnosti. „Házená se těší stále větší oblibě. Je to tvrdý, domácí a férový sport. Tyto vlastnosti se výborně hodí k naší značce. Jsme německá tradiční značka, která je jako žádná jiná v tomto oboru synonymem partnerství, důvěry a férovosti,“ vysvětluje Peter Baumann, marketingový ředitel společnosti LIQUI MOLY. „Publikum je blíž samotnému dění než u většiny jiných sportů a může tak prožívat sportovní horečku společně s týmy. S naší značkou chceme stát za těmito emocemi a profitovat z pozitivní image tohoto sportu. Stejně jako EHF profituje z vynikající pověsti naší značky made in Germany,“ dodává Baumann.

Sezóna začíná 16.09.2020 utkáním HC Meshkov Brest z Běloruska proti HC Vardar ze Severní Makedonie. Finále se bude konat 13. června 2021.

V oblasti sportovního sponzoringu je LIQUI MOLY velmi aktivní. Kromě svých aktivit v motoristickém sportu, například ve Formuli 1 nebo v MotoGP, podporuje specialista na maziva mimo jiné mistrovství světa v atletice a velké akce v alpském lyžování, jako jsou závody Hahnenkamm.

 

O společnosti LIQUI MOLY
S více jak 4000 druhy zboží nabízí společnost LIQUI MOLY celosvětově jedinečný sortiment automobilové chemie: Motorové oleje a aditiva, tuky a pasty, spreje a přípravky auto-kosmetiky, lepidla a těsnící prostředky. Společnost byla založena v roce 1957 a od této doby probíhá vývoj a výroba výlučně v Německu. Zde je tato společnost neoddiskutovatelnou jedničkou na trhu s aditivy a neustále získává ocenění za nejlepší značku oleje. Společnost prodává své výrobky ve 150 zemích a v roce 2019 měla obrat 569 miliónů euro.
 Peter Szarafinski, LIQUI MOLY GmbH