Cross Olejový průvodce
Triangle

LIQUI MOLY zůstává ve Formuli 1

Březen 2020 – Společnost LIQUI MOLY prodlužuje své angažmá ve Formuli 1 a uzavřela se seriálem závodů smlouvu do konce roku 2022. Reklamy německého výrobce olejů a aditiv budou vidět při polovině všech závodů. „Ještě nikdy jsme neuzavřeli tak mediálně účinnou smlouvu o sponzoringu, jako je tato,“ řekl Ernst Prost, jednatel společnosti LIQUI MOLY.

Tři roky, tedy do konce roku sezóny 2022, je LIQUI MOLY „oficiálním sponzorem“ Formule 1. „Jedinečný dosah Formule 1 nám umožní zvýšit známost značky LIQUI MOLY na celém světě,“ říká Ernst Prost. Ale nejde jen o záběr. „Formule 1 je prémiový závod v motosportu a LIQUI MOLY je prémiová značka olejů a aditiv. Mít reklamu ve Formuli 1 je silným signálem pro koncového spotřebitele i pro obchod. To nám pomáhá odlišit se od stále silnějšího mediálního smogu.“

LIQUI MOLY vstoupila do světa Formule 1 v roce 2019. Středně velký výrobce olejů a aditiv v největším seriálu závodů světa – to přimělo tento obor, aby zbystřil. Při jedenácti závodech vynikalo podél trati modro-červené logo. „V televizi sledovalo tyto závody celkem přes 1,9 miliardy diváků v téměř 200 zemích,“ říká Ernst Prost. Nemluvě o živých přenosech, divácích na místě a zpravodajství. Na každém závodě bývá přímo na místě průměrně 200 000 diváků. A na sociálních médiích dosahuje Formule 1 reakcí a sledování v řádu miliard. Ernst Prost: „Takový globální záběr nikde jinde nenajdete.“

„Skutečnost, že naše partnerství bude po úspěšném loňském roce rozšířeno, ukazuje, co může Formule 1 udělat, pokud jde o povědomí o značce a věrnost značce,“ řekl Chase Carey, výkonný ředitel a předseda představenstva Formule 1. „Těšíme se na to, že naše spolupráce s LIQUI MOLY bude v budoucnu ještě užší.“

Formule 1 je největším, ale ne jediným světově významným sponzorstvím značky oleje. LIQUI MOLY je zastoupena i na závodech MotoGP, propůjčila název vytrvalostním závodům LIQUI MOLY Bathurst 12H, v lednu byla vidět na Mistrovství Evropy v házené a také na nesčetných zimních sportovních akcích. „To vše není samoúčelné, ale jsou to stavební kameny našeho konceptu marketingu, který podporuje prodej u našich partnerů,“ vysvětlil Ernst Prost.

Globální dopad této angažovanosti je pro společnost LIQUI MOLY zásadní. Podíl německého domácího trhu na celkových tržbách neustále klesá. „Zde máme tak silnou pozici, že další růst zde bude možný jen těžko,“ říká Ernst Prost. „Proto naše budoucnost leží v mezinárodním prodeji. Stále existuje obrovský potenciál, který chceme využít.  Pro tento účel je Formule 1 důležitým nástrojem.“

O společnosti LIQUI MOLY
S více jak 4000 druhy zboží nabízí společnost LIQUI MOLY celosvětově jedinečný sortiment automobilové chemie: Motorové oleje a aditiva, tuky a pasty, spreje a přípravky auto-kosmetiky, lepidla a těsnící prostředky. Společnost byla založena v roce 1957 a od této doby probíhá vývoj a výroba výlučně v Německu. Zde je tato společnost neoddiskutovatelnou jedničkou na trhu s aditivy a neustále získává ocenění za nejlepší značku oleje. Společnost prodává své výrobky ve 120 zemích a v roce 2019 měla obrat 569 miliónů euro.

Zdroj: Peter Szarafinski, LIQUI MOLY GmbH