,

Naše zapojení do vrcholového sportu - více uznání, více fascinace, více zkušeností se značkou

LIQUI MOLY je vynikající kvalita, nejvyšší úroveň dynamiky a čisté emoce. Uznání naší značky a fascinace lidí touto značkou je založena na jejím velkém vyzařování a vlivu na lidi. My ve společnosti LIQUI MOLY dbáme na to, aby naše modro-červeno-bílé logo bylo neustále prezentováno po celém světě. Pro naše fanoušky. Pro naše partnery. Pro tebe. 

Jako globálně působící společnost se rozšiřování povědomí o naší mezinárodní značce zaměřuje na jakoukoli sponzorskou činnost. Proto se účastníme akcí po celém světě a spolupracujeme s populárními osobnostmi a týmy. To z nás také dělá oblíbenou značku. Pomáháme ostatním a zároveň zvyšujeme vnější uznání barev naší společnosti. Nepřekonatelná situace vítěz-vítězství, která se znovu ukazuje: Sponzoring je součástí dokonalého marketingu stejně jako olej je součástí motoru.

Dynamika

Závodní tým LIQUI MOLY Intact GP ve třídě Moto2, Team Engstler v sérii cestovních vozů TCR, legendární 12hodinový závod v australském Bathurstu a mnoho dalších angažmá v profesionálních i amatérských oblastech - dynamické pole, ve kterém byla naše značka roky na pole position - nejen ve formuli 1. Společně s našimi partnery posilujeme naši mezinárodní značku na akcích a závodech.

Formule 1

Po tři roky, až do konce sezóny 2022, bude LIQUI MOLY „oficiálním sponzorem Formule 1“.

„Jedinečný dosah Formule 1 nám umožňuje zvyšovat povědomí o značce LIQUI MOLY po celém světě,“ říká Ernst Prost. Nejde jen o pouhý zásah. „Formule 1 je prémiová v motoristickém sportu a LIQUI MOLY je prémiová v oblasti olejů a přísad. Reklama ve formuli 1 je silným signálem jak pro koncové uživatele, tak pro obchod. To nám pomáhá odlišit se od stále rostoucího šumu pozadí médií. “

LIQUI MOLY vstoupila do Formule 1 v roce 2019. Středně velký výrobce olejů a aditiv v největší světové závodní sérii - tehdy se tato branže značky všimla a začala jí naslouchat. Na jedenácti závodech bylo na trati prominentně vyobrazeno modro-červeno-bílé logo. „Celkově tyto závody sledovalo v televizi více než 1,9 miliardy lidí z téměř 200 zemí po celém světě,“ říká Ernst Prost. Nemluvě o online vysílání, divácích na místě a následném zpravodajství. Na místě bude v průměru 200 000 diváků na závod a na sociálních sítích bude Formule 1 zmíněna v dalších miliardách odkazů. Ernst Prost: „Takový globální dosah nikde jinde neexistuje.“

„Skutečnost, že se partnerství rozšiřuje po úspěšném prvním roce, dokazuje hodnotu, kterou F1 může přinést z hlediska uznání značky a preferencí,“ říká Chase Carey - generální ředitel a předseda Formule 1. „Těšíme se, že v budoucnu budeme LIQUI MOLY ještě těsněji integrovat do Formule 1. “

Formule 1 je největším, ale nikoli jediným globálně relevantním sponzorem ropné značky. LIQUI MOLY je také zastoupena v MotoGP, je hlavním sponzorem vytrvalostních závodů LIQUI MOLY Bathurst 12H, byla přítomna na lednovém mistrovství Evropy v házené a zúčastnila se také nespočetných zimních sportovních akcí. „Nic z toho není samoúčelné, ale spíše tvoří stavební kameny našeho marketingového konceptu na podporu maloobchodního prodeje u našich partnerů,“ vysvětluje Ernst Prost.

Globální dopad těchto závazků je pro společnost LIQUI MOLY ústřední. Podíl domácího německého trhu na celkových tržbách neustále klesá. „Máme tam už tak silnou pozici, že je obtížné dosáhnout dalšího růstu,“ říká Ernst Prost. "A proto naše budoucnost spočívá v mezinárodním obchodu." Stále tam spí obrovský potenciál, který chceme využít. Formule 1 je pro to důležitým nástrojem.“

 

MotoGP s LIQUI MOLY - Naše zapojení do MotoGP začíná plnou rychlostí dopředu

Špičková kvalita pro závodní sporty - když červená světla zhasnou, do boje o pódium se nezapočítává jen nejlepší start, ale také nejlepší celkový výkon. Člověk a stroj musí spolupracovat v absolutní harmonii na nejvyšší úrovni. K tomu jsou nezbytná vysoce kvalitní maziva.

Oficiální dodavatel maziv pro Moto2 a Moto3

Proto jsme již čtvrtým rokem výhradním dodavatelem maziv pro řadu Moto2 a Moto3. A letos budou všechny týmy opět používat stejný motorový olej „Made in Germany“, náš komerčně dostupný motorový motocykl 4T Synth 5W-40 Street Race. Naše maziva jsou na tak vysoké úrovni kvality, že jsou doporučována jak pro závody, tak pro koncové uživatele.

MotoGP: Magnet diváka

19 závodů na 4 kontinentech ve 14 různých zemích: Špičková MotoGP je mezi veřejností skutečným favoritem. V loňském roce navštívilo závodní akce přibližně 2,7 milionu lidí. MotoGP je navíc vysíláno do více než 427 milionů domácností po celém světě. Není divu, protože závodní série nabízí vzrušující motoristický sport.

Musí tam být také naše modro-červeno-bílé logo. V této sezóně je to opět viditelné v podobě velkých reklamních ploch. Další zvýšení úrovně povědomí o naší značce poté, co naše hlavní sponzorství zimních sportů dokázalo zajistit ještě větší povědomí o značce.

LIQUI MOLY - Prémiový sponzor týmu IntactGP