LIQUI MOLY - Tisková zpráva

Vytvořeno02.11.2020
LIQUI MOLY - Tisková zpráva

Turnaj, který se bude konat v Egyptě v roce 2021, má podpořit známost značky výrobce olejů.

Říjen 2020 – Německý specialista na oleje a aditiva, společnost LIQUI MOLY, sází při svých reklamních opatřeních i na mezinárodní házenou. Firma je oficiálním sponzorem mistrovství světa mužů, které se má konat v lednu 2021 v Egyptě. „Tento druh sportu je důležitou součástí našeho marketingového menu. A mistrovství světa je třešničkou na dortu. Proto budeme i v roce 2021 opět jeho součástí,“ říká jednatel LIQUI MOLY Ernst Prost.

Před dvěma lety bylo modro-červené logo vidět při 96 utkáních na turnaji v Dánsku a Německu. „Zasáhli jsme tak nejen téměř milion návštěvníků na stadionech, ale naši značku jsme přiblížili i mnoha milionům sportovních fanoušků u obrazovek na celém světě,“ říká Ernst Prost. V jakém režimu nakonec mistrovství světa v severní Africe proběhne, ovlivňují specifické okolnosti. „Z důvodu Covid-19 je možné vše, MS s nízkým počtem návštěvníků na stadionu, MS zcela bez diváků nebo také jeho zrušení. To nikdo neví a neovlivní. Pokud se ale turnaj bude konat, v každém případě to bude s LIQUI MOLY.“

I v době, kdy malé i velké sportovní akce představují organizační i finanční riziko, LIQUI MOLY stojí za svými závazky v nejrůznějších druzích sportu. „Koneckonců, obchod musí běžet dál a pro nás je jeho součástí jednoznačně reklama na živých akcích,“ zdůrazňuje jednatel společnosti specializované na maziva.

Zvláštností bude širší pole účastníků turnaje. Poprvé nastoupí na mistrovství světa v házené mužů 32 místo dosavadních 24 týmů. „To znamená více předkol, a tím i více reklamního času,“ shrnuje Ernst Prost.

Tradičně je LIQUI MOLY silně zastoupena v motoristickém sportu, aktuálně na mistrovství světa motocyklů MotoGP, a to i vlastním týmem v Moto2, a také ve sportu cestovních vozů. „Protože chceme oslovit sportovní přátele i mimo motoristický sport a podpořit známost naší značky, sázíme i na jiné akce. Mistrovství světa v házené je jednou z nich,“ říká šéf LIQUI MOLY. S výsledky z roku 2019 jsme plně spokojeni, a proto se angažujeme také v dalších bojích o titul. „Jako značka, jejíž produkty se kupují ve 150 zemích, je rozhodujícím kritériem mezinárodní rozměr mistrovství světa a s tím spojená přítomnost globálních médií.“ Ať už se jedná o amatérskou házenou, házenou na nejvyšší národní úrovni, na mistrovství Evropy nebo na mistrovství světa – házená není pro LIQUI MOLY v reklamě žádnou novinkou. Účet je jednoduchý; výsledek mluví sám za sebe: Větší známost značky vede k většímu obratu.

Zahajovací utkání se koná 14. ledna. Finále proběhne 31. ledna. „To, co se děje na hřišti, dobře vystihuje, jak fungujeme jako podnik: rychlé akce, plné nasazení, týmový duch a vůle patřit k nejlepším,“ říká Ernst Prost.



O společnosti LIQUI MOLY
S více jak 4000 druhy zboží nabízí společnost LIQUI MOLY celosvětově jedinečný sortiment automobilové chemie: Motorové oleje a aditiva, tuky a pasty, spreje a přípravky auto-kosmetiky, lepidla a těsnící prostředky. Společnost byla založena v roce 1957 a od této doby probíhá vývoj a výroba výlučně v Německu. Zde je tato společnost neoddiskutovatelnou jedničkou na trhu s aditivy a neustále získává ocenění za nejlepší značku oleje. Společnost prodává své výrobky ve 150 zemích a v roce 2019 měla obrat 569 miliónů euro.

Peter Szarafinski, Head of Media Relations international, LIQUI MOLY GmbH

Zpět na seznam článků
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení