Tisková zpráva LIQUI MOLY GmbH

Vytvořeno16.10.2023
Tisková zpráva LIQUI MOLY GmbH

Německý výrobce motorových olejů a celosvětově známý youtuber vylepšují BMW 1M!

Výrazná podpora rozmanitého světa produktů a služeb LIQUI MOLY: Firma z Ulmu zahajuje spolupráci na internetu s velkým dosahem se „Shmee 150“, občanským jménem Timothy Burton. Na příkladu kupé BMW řady 1 ve sportovní variantě M z roku 2008 se ukazuje, jak mohou produkty LIQUI MOLY pomoci při „omlazující kúře“. První část série již je online a u fanoušků a sledujících vyvolává velký ohlas.

Angličanova prezentace patří mezi jedno procento top kanálů na YouTube, tedy k těm nejlepším z nejlepších. Jeho příspěvky tak mají dosah více než 100 milionů lidí a na nejdůležitějších kanálech sociálních médií má více než deset milionů odběratelů. Kromě toho patří také mezi nejlepší procento na platformě v kategorii „Automobily a vozidla“. Lví podíl jeho fanoušků se rekrutuje ze Severní Ameriky, Indie a Evropy.

Během třídílné videosérie probíhá v partnerské dílně LIQUI MOLY nedaleko Londýna technické vylepšení BMW ///M  řady 1. V komunitě oblíbený projektový vůz koupil Tim Burton jako levné ojeté vozidlo. Německá automobilová značka bude mít vizuální zastoupení i ve vlastní dílně a v „Shmuseum“, známém jako velkolepý showroom. Tim Burton, dřívější „Car Spotter“, známý také jako sběratel mnoha exkluzivních „supersportovních vozů“ k tomu říká: „Je skvělé, že to mezi LIQUI MOLY a mnou zafungovalo tak dobře hned na první dobrou. Stejně jako v případě „Shmee150“ je značka u znalců a fanoušků dobrým příkladem, jak mohou užitečné produkty a služby s přidanou hodnotou vytvářet autentický zážitek napříč digitálními kanály. Jsem přesvědčen o kvalitě produktů společnosti LIQUI MOLY a vím, že BMW bude i díky jejch použití jezdit lépe než kdy dříve. Fanoušci se už mohou těšit na další dvě videa. Témata, která se v něm objevují, se týkají také mnoha z nich“. Vedoucí marketingu společnosti LIQUI MOLY Peter Baumann je rovněž přesvědčen o synergiích spolupráce: „Shmee150“ se v průběhu let v digitálním světě více než etabloval a je na absolutní špici. Jeho kanály jsou vysoce profesionální. Zajímavostí je, že na některých akcích scény můžete potkat samotného Tima. Okamžitě si všimnete, že on sám je součástí „komunity“. V kombinaci s jeho přesvědčením o našich produktech a službách je to silný základ pro zajímavý obsah s přidanou hodnotou, ze kterého mohou profitovat naši zákazníci, partneři i koncoví spotřebitelé."

První video je již ke zhlédnutí na YouTube, Instagramu, TikToku a Facebooku. V příštích měsících vyjde druhý a třetí díl. Návštěva kanálů LIQUI MOLY a „Shmee150“ se vyplatí.


Společnost LIQUI MOLY zahajuje spolupráci na internetu s mezinárodně známým influencerem „Shmee150“, občanským jménem Timothy Burton, která má obrovský dosah.
 
O společnosti LIQUI MOLY
LIQUI MOLY nabízí celosvětově jedinečně široký sortiment chemie pro auta s přibližně 4 000 výrobků: motorové oleje a aditiva, maziva a pasty, spreje a autokosmetiku, lepicí a těsnicí materiály. Společnost LIQUI MOLY, založená v roce 1957, vyvíjí a vyrábí výhradně v Německu. Tam je znovu a znovu volena nejlepší značkou olejů. Firma prodává své výrobky ve 150 zemích a v roce 2022 hospodařila s obratem 800 mil. eur.
 
Sina Ataei, Head of Media Relations international, LIQUI MOLY GmbH

Zpět na seznam článků
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení